Veszélyes és zavaró jelenség: tetőkárpit megereszkedés és leszakadás
Kevés ennyire idegesítő dolog van! Az biztos, azonban, hogy a tetőkárpit kérdés azonnali megoldást vár, hiszen túl nagy felület ahhoz az autóban, hogy eléggé zavarjon, ha leszakad, vagy megereszkedik. És mivel ritka, de annál bosszantóbb a megereszkedése, sérülése, ebben az esetben sokan nem is tudják mihez kezdjenek. Hiszen hiába az autó egyik legnagyobb egybefüggő belső eleme, nem túl gyakori a probléma ezzel kapcsolatosan.
A megoldására szinte biztos vagyok benne, hogy alapvetően, te sem jönnél rá, hiszen nem vagy a tetőkárpit javítás szakértője. Amivel nincs is baj. Csak azt érdemes tudni, hogy amikor a baj megtörténik mit kell tenni. Alapvetően a tetőkárpit megereszkedése, sérülése egy igen ritka, de annál bosszantóbb jelenség, amire biztos vagyok, hogy a legtöbb ember azonnali megoldást szeretne találni.
Veszélyes és zavaró jelenség: tetőkárpit megereszkedés és leszakadás
A tetőkárpit nagy felületéből adódóan könnyebben sérülő részekhez tartozik a jármű belsejében. Egyszerűnek tűnhet ennek javítása elsőre, de ez a legtöbb esetben koránt sem így van! Összetett elem, ami esetében ha szép és tartós megoldást akarunk, akkor egy tapasztalt műhely segítségére leszünk utalva.
Ha megpróbálnánk erre más megoldást találni, akkor csak nagyobb galibát fogunk okozni, mintha azonnal a szakemberekre bíznánk. A hőingadozás, a páratartalom és egyéb hatások okán megereszkedhet a kárpit, mely eléggé veszélyes is lehet, túl az esztétikai problémákon. Ha már ez a probléma jelentkezik, akkor viszont meg kell nézni, hogy csak újraragasztani kell az elengedett elemeket, vagy pedig komolyabb felújításra van szükség.
Hiszen, ha újraragasztjuk az elengedett felületet, de a felső réteg nem tart kellőképpen, akkor gyakorlatilag csak dolgoztunk vele, az eredmény mégis ugyan az lesz pár napon belül. Ha tartós megoldást szeretnél, akkor bízd inkább a profikra, úgy, mint a korábban linkelt DF műhelyére!