Egy különleges marketing fogás

Egy multinacionális vállalat számos helyzeti előnnyel működik a piacon. Viszont versenytársak tekintetében bár kevéssel találkozik, azokról elmondható, hogy ugyanolyan nagyok, és számos esetben véres küzdelmeket képesek produkálni egy kis piaci részesedésért. Ezek a küzdelmek sajnos sokszor nem annyira szép eszközökkel bírnak, de tekintsünk most el ezektől, mert hála a jó égnek az általam vezetett cégnek ilyen szempontból teljesen korrekt versenytársai, vetélytársai vannak. A velük való versengés azonban folyamatos és valóban kemény és folyamatos munkát igényel.

A marketing részleg vezetőjének támadt egy gondolata, hogy ha már ennyire felkapott mostanság a retro dolgok felhasználása, mi lenne, ha csinálna a cég a termékekből egy igazán retro, de nagyon minőségi és szép katalógust. Nem online formában, hanem kifejezetten limitált kiadásban, személyesen a legnagyobb partnereink részére szólóan és nagyon profin és igényesen. Egy kisebb egyeztetés után már azon kaptuk magunkat, hogy nem arról szól a megbeszélés, hogy legyen-e katalógus, hanem hogy milyen legyen, pontosan hogy nézzen ki, mennyire legyen részletes, hány terméket tartalmazzon, és hogy ki csinálja a termékfotózás bonyolult feladatait ahhoz, hogy tökéletes és valóban egyedi képek készülhessenek ebbe a katalógusba.

Ilyenkor az a tapasztalat, hogy ha ennyire jól halad egy megbeszélés, minden mást félre kell tenni, és részleteibe menően ötletelni és tervezgetni kell a projekt megvalósítását. Ezt mi meg is tettük. Nem sokkal később már kész tervek voltak a katalógus designját, felépítését, terjedelmét, színvilágát illetően, és hála a jó égnek arra is, hogy a termékfotókat a Fotoda studio a legalkalmasabb elkészíteni. Minden terv és részlet hatalmas örömet okozott a későbbiekben, mert elmondhatjuk, hogy egészen egyszerűen egy tökéletes katalógust alkottunk meg, ami az összes nagy partner tetszését elnyerte és hatalmas megrendeléseket hozott.